2010 m. sausio 18 d., pirmadienis

Kas svarbiau? (papildyta ;) )


Dažnai tenka atsakyti į klausimą - savame bute gyvenate ar nuomojatės? Nuomojamės. Na ir? Bet reakcija paprastai būna keistoka - kaip mes, tokio amžiaus jau subrendę žmonės, o neturime SAVO buto. Juk, kaip ir visi "normalūs" žmonės seniai turėjom eiti į banką, kabintis sau ant kaklo akmenį, gauti paskolą ir mokėti ją iki kone gyvenimo galo už kokį butą popierinėmis sienomis miesto pakraštyje. Ačiū, bet tokia perspektyva manęs nevilioja. Aš nenoriu savęs varžyti, nenoriu bijoti, kad vieną dieną prarasiu darbą ir nepajėgsiu tos paskolos mokėti, nenoriu jausti įtampą, galvodama apie tai, kad man šis darbas neteikia malonumo ir reikia kažką keisti. Galiausiai, aš nejaučiu jokio diskomforto mokėdama nuomos mokestį. Koks skirtumas - moku aš jį konkrečiam žmogui (buto savininkui) ar bankui.

Aš manau, kad svarbiau gyventi ir jaustis patogiai. Užtenka įtampos darbe, todėl namų klausimas turėtų būti gerokai paprastesnis ir be jokio streso (tokio pvz., kaip paskola iki gyvenimo galo). Bet dažnai susiduriu su požiūriu, kad švaistau pinigus kelionėms, savo dvasiniam tobulėjimui - juk geriau pinigus neva taupyčiau ir kada nors nusipirkčiau butą.

Jau esu rašiusi apie tokį požiūrį ir tipišką stereotipą dėl SAVO buto kažkuriame iš savo straipsnių. Tiesa, tas straipsnis buvo per ryžtingas ir drąsus, kad redaktorius jo net nedrįso spausdinti ir taip neva susipykti su nekilnojamo turto agentūromis-reklamos užsakovėmis. Bet namie būtinai atrasiu kelias pastraipas iš to straipsnio ir įdėsiu čia. Nors ir metų ar pusantrų senumo straipsnis, bet jis vis dar aktualus.

Papildyta:
Radau aš tą straipsnį apie nekilnojamą turtą. Pasirodo, rašiau jį lygiai prieš trejus metus. Tada jau buvo pasirodę pirmieji NT burbulo galimo sprogimo požymiai, tik jais niekas netikėjo ir apie juos niekas nenorėjo kalbėti. O pasirodo, visa tai, ką rašiau, buvo tikra tiesa ir šiandien virto tikrove.
Nekopijuosiu čia to straipsnio, nes ten daug ekonominių rodiklių, skaičiukų ir pan. Bet jei kam bus įdomu, visada jį gali gauti iš manęs. ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą