2011 m. birželio 26 d., sekmadienis

Pasiruošus


Megztuką baigiau! :) Tiesa, ne vakar, kaip buvau žadėjusi, nes mašinytės aplikaciją ir sagas susiuvau tik šiandien. Bet kadangi dar negimdau, tai reiškia, kad spėjau atlikti šį darbą laiku.

Aišku, tas megztukas yra pirmas mano "blynas". Ir šiek tiek prisvilęs, pasakyčiau. Jis ne toks dailus, kaip turėtų būti, bet vis dėlto tai - pirmas mano nuo pradžių iki galo pagamintas mezginys, todėl labai stipriai manęs kritikuoti kaip ir nereikėtų. :) Kitą kartą aš padarysiu geriau. Tuo labiau, kad prieš keletą dienų daviau vyrui tokio smulkaus Kalėdinio versliuko idėją, susijusią su mezginiais. Tik žiūrėsim, kaip pavyks ją realizuoti.

Tai ką, jau viršijam savo vaiko laukimo terminus. Bet maišeliai su daiktais jau paruošti, viskas sudėta, lieka tik sulaukti kažkokių ryškių ženklų ir judėti ligoninės link. Kažkokia savotiška įtampa namuose vyrauja - vyras nori kuo daugiau namų ūkio darbų nudirbti iki vaiko gimimo, o aš šiaip įsitempusi laukiu, kada viskas prasidės. Vakar dar turėjau kuo užsiimti - ėjau į turgų braškių, vėliau jas tryniau su cukrumi, o galiausiai, mezgiau megztuką. O šiandien tiesiog trinuosi iš kampo į kampą, sėdžiu prie kompiuterio ir net nieko valgyt nenoriu...Tiesiog laukiu. Tikiuosi, nebeilgai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą