2011 m. balandžio 15 d., penktadienis

Rasti idėją



Kuo labiau artėja didžioji diena, kai turėsiu išeiti ilgų atostogų, tuo labiau mano galvoje pradeda suktis mintys, gal vertėtų tuo "poilsio" periodu sukurti kažkokį savo verslą. Taip mąstau dabar, nes esu nepatyrusi ir tikrai nežinau, kiek laiko galėsiu tam iš tiesų skirti - juk vaiko auginimas (net ir kartu su vyru) yra taip pat darbas. Bet, kol vaikelis dar vartosi pilve, galima gi ir pasvajoti. Tuo labiau, kad prieš porą dienų kažkur interneto platybėse, o gal ant Facebooko radau straipsnį, kaip atrasti / sukurti verslo idėjas. Tame tekste pateikiama 10 patarimų, kuriais, manau, visai verta pasinaudoti. Ir pirmiausia, ką padarysiu gal jau net šiandien, pasidėsiu šalia lovos bloknotą ir rašiklį. Kadaise tokį turėjau ir į jį užrašinėjau savo sapnus, bet dabar jį panaudosiu kitam tikslui. Nes iš tiesų kartais prieš miegą arba tik atsibudus kyla visokių gerų minčių (nebūtinai susijusių su verslu), o kol atsikeliu, aš jas tiesiog pamirštu. Reikia viską užsirašinėti!!!!

Dabar (tiksliau gal jau kokius trejus metus) nešiojuosi savyje vieną verslo idėją, bet ji gana sunkiai įgyvendinama - reikia nemažai investicijų, o ir atsipirkimo galimybės gana miglotos. Tad dabar užsibrėžiau sau tikslą - atrasti tokią idėją, kuriai nereikėtų daug pradinio kapitalo ir kurią būtų galima įgyvendinti vaiko auginimo atostogų metu. Juk sakoma, kad kai kuriose šalyse (ypač JAV) ištisos kartos moterų kūrė verslus būtent augindamos vaikus. Tai kodėl ir man to nepabandžius? Taigi, reikia susiimti, sutelkti savo mintis ir išgeneruoti tą super duper idėją, kuri atneš į mano sąskaitą milijonus litų / eurų. :)

Kita vertus, reikalinga ne tik idėją, bet ir tobulas jos pačios įgyvendinimas. Bet kadangi esu tas žmogus, kuris sugeba įgyvendinti net ir keisčiausius ar sudėtingiausius projektus, tai manau, kad ir ši užduotis bus man įveikiama. Tik vienintelė bėda, kurią matau savyje, - aš nemoku parduoti. Galiu sukurti produktą, jį pagaminti ar teikti kokybišką paslaugą, bet nemoku žmonėms to parduoti. Žinau, kad tai yra labai blogai, bet tikiuosi, kad čia pasitelksiu savo vyrą, o jei ne, tai ką gi - teks mokytis pardavinėti. Nors kol kas manau, reikia susitelkti ties idėja. O kai jau bus tas genialusis planas, kuriuo pati tikėsiu iki kaulų smegenų, tai gal ir pardavimo įgūdžiai ateis daug lengviau.

Idėjos, didelės ir mažos, lįskit į mano galvą!!!!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą