2011 m. balandžio 8 d., penktadienis

Atostogos (kol kas) trumpos



Geras daiktas yra atostogos. Nors jos jau beveik ir baigiasi...

Prieš keletą savaičių nusprendėm su vyru, kad reikėtų paskutinį kartą kur nors nukeliauti dviese (jei neskaičiuosim to spurdančio piliečio mano pilve). Bet, atrodo, viskas susiklostė ne taip, kaip mes galvojom - kelionės planas žlugo, nors atostogos jau buvo patvirtintos. Nors tikriausiai viskas susiklostė būtent taip, kaip ir turėjo susiklostyti. Aš tokiose situacijose visada pritaikau posakį, kad viskas, kas vyksta, tik į gera. Matyt, atostogos namie yra geriau nei kelionė. O ir šiaip daug kas, sužinoję apie mūsų planus pakeliauti, tik akis išpūsdavo, kad kokio velnio aš dar su tokiu pilvu noriu kažkur skristi. Nors, aišku, ne kitų nuomonė nulėmė mūsų kelionės planų sužlugimą.

Bet kokiu atveju šią savaitę leidžiu namie. Pirmadienis buvo energingas, mintyse skaičiavau, ką gero nuveiksiu per šią savaitę. Bet, kaip visada, pasitvirtina posakis "Žmogus planuoja, dievas juokiasi". Jau beveik penktadienis, bet suplanuoti darbai taip ir liko tik mintyse. Ir net neturiu ko apkaltinti dėl tokių neįvykdytų pažadų. Savęs, aišku, kaltinti nesinori. :) Bet už tai išsimiegu į valias, ko darbo dienomis taip trūksta. Na, pasidžiaugti galiu tik savo kulinariniais pasiekimais - gaminu po kelis patiekalus per dieną. Ir net pagalvojau: jeigu nereikėtų nuotraukų (arba geriau, jos pačios kažkokiu būdų pasidarytų), tai gal net užvesčiau maisto blog'ą. Bet fotografuoti pagamintą maistą, kai jau taip norisi jį valgyti, tai aš neturiu kantrybės.

Ir dar vienas pasiekimas - šiandien susitvarkiau savo popierius nuo rašomojo stalo vienos pusės. :) Man čia jau pasiekimas. Mano vyras juokiasi iš tokios mano "ydos": aš mėgstu kaupti visokius popierius, žurnalus, užrašus ir pan. O kai jau krūva tampa didoka, tada bandau tvarkytis. Aišku, sekasi nekaip, nes "o gal man dar šito kada nors prireiks". Niekada nieko kaip ir neprireikia, bet ... o jeigu... Todėl, vadovaujantis tokia logika, didžioji dalis popierių nuo stalo atsiduria stalčiuose arba kitoje krūvelėje.

Kadangi rytoj (t.y. jau šiandien) yra paskutinė mano atostogų diena (neskaičiuojant savaitgalio), tai, kaip koks studentas, viską pasiliekantis paskutinei nakčiai, turiu dar daug ką nuveikti. Bandysiu spėti į kirpyklą, į kelias parduotuves, pasodinti į vazonėlį bazilikų ir petražolių, susitvarkyti antrą stalo pusę ir nupiešti porą atvirukų. Spėsiu? :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą